Dag 2 van Los Angeles naar Palm Springs

13 juli 2013 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Lekker weer buiten, en ja hoor, de inwendige wekker is eerder actief dan verwacht. Ca 07.00h was iedereen zowat wakker, cool toch! We hadden toch maar besloten in het hotel te ontbijten. Nou het was niet slecht. Verse jus de orange, diverse corn flakes, fruit, gebak, ei, bacon, noem maar op...zelfs Jordy at meer dan normaal...en dan maar op weg naar.....Palm Springs, maar via Hollywood. Op Hollywood boulevard hebben we oa het Chinese theater gezien en gelopen op de walk of Fame. Echt heel erg leuk. We hebben zelfs een klein fotoapparatuur gekocht daar en natuurlijk de nodige souvenirs. Dan tenslotte nog even het Hollywood sign op de foto gezet en dan om ca 12.00h toch maar koers gezet naar Palm Springs. Onderweg nog snel even een gigantisch outlet aangedaan, waarbij we toch geluk hadden...jawel Jordy vond daar zijn LA Galaxy voetbalshirts. En warm?  Een kleine 41 Gr. C was niet niks. Maar even wat drinken en een lekkere hotdog en de mens kan weer verder. Even later na ca 18 mijl kwamen we aan op ons complex in Palm Springs, hotel Curve, die toepasselijk in een bocht lag. Bloedje heet en voor de deur een zwembad, och dat was lekker...en dat na ca 175km rijden. S avonds bij Bil's pizza een lekkere pizza gegeten. Jordy had een ijsthee en die kreeg hij ook, echte thee, maar dan koud? Dan toch maar even met mamma ruilen. Erg veel politie op de weg. een motorgroep, de mongols waren daar en daar hield de politie niet van. En na het eten was het toch echt tijd om te gaan slapen, want om 22.00h gingen de kaarsjes toch echt uit.