De eerste voorbereidingen

17 januari 2013 - Maasbracht, Nederland

Vandaag heb ik het reisburo gebeld, Straus reizen, te Roermond. Mieke die voor ons alles uitzoekt heeft dezelfde reis ook ooit gemaakt. Reden genoeg om haar het beroemde hemd van het lijf te vragen. We gaan voor de 18-daagse Grand tour of the western via OAD reizen. Voor ons de eerste keer dat we naar USA gaan, dus het is spannend. 4 man sterk zullen we van de zomer vertrekken. En we gaan nu langzaam naar die vrijdag 12 juli toeleven, want dan vertrekken we. Zoals gezegd heb ik Mieke vandaag maar eens gevraagd mij uit te zoeken hoe het nu zit met die vroegboekkortingen, met name voor de auto. Want dat standaard dingetje is voor 3 volwassenen en 1 kind toch krap voor die 3 weken. Tenslotte zullen er tussen de 4 en 5000km afgelegd gaan worden. We gaan wel van de route afwijken. Ipv het hete death valley wijken we uit naar het mooie sequoa national park. Ook slapen we in Vegas in het Circus-Circus hotel, iets wat ik bij andere loggers gelezen had, het walhalla voor kinderen is. Komende tijd dus veel te doen aan voorbereidingen. Wat is het toch moeilijk..Wat zouden we allemaal te zien krijgen?? Geen enkele voorstelling is hiervan te maken. Enige houvast zijn de geweldige verhalen van andere loggers, en ja...die zijn echt goed geschreven.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl